esmakc rabbim sabır versin bende 38+5 te kanamasız hiç bişeysiz doğum için gittiğimde öğrenmiştim bende otopsiye gönderemedim daha minicik diye eşinden ayrılınca falan kanama çok olur bende öyle olmadı doktor öyle dedi banada ama yok yani suyum azdı ve eminim doktor eve git dedğ suyu azdı ve havasız kaldı rabbim size sabır versin inşallah cennette kavuşacaksınız 🤲🤲🤲🤲😓🥀