esmakc
Cennetin kapısında annem gelmeden girmem diye bekleyecek bi meleğiniz var inşaallah ona bir isim koyun. Zaten koymuşsunuzdur.
Çok büyük bir imtihan. Rabbim ecrini kat kat versin.
Şöyle bir hadisi şerif var bu konuda. Gönül ferahlığı olur inşallah.
"Bir kulun çocuğu ölürse, Allah meleklere şöyle söyler: “Kulumun çocuğunu kabzettiniz mi?” “Evet” derler. “Yani kalbinin meyvesini elinden mi aldınız?” Melekler yine: “Evet” derler. Allah tekrar sorar: “Kulum (bu esnada) ne dedi?” “Sana hamdetti ve istircada bulundu” derler. Bunun üzerine Allah Teala hazretleri şöyle emreder: “Öyleyse, kulum için cennette bir köşk inşa edin ve bunu Beytu`l-Hamd (hamd evi) diye isimlendirin.”
Yine bir hadisi şerifte
Resullah (sav)'ı şunları söylerken işittim: "Kendisine bir musibet gelen müslüman Allah’ın emrettiği: "İnnalillahi ve inna ileyhi raci’un, allahümme ecirni fi musibeti vahluf li hayran minha: “Biz Allah’ınız ve ancak O’na döneceğiz. Bana bu musibetim için ücret ver. Ve bana bunun arkasından daha hayırlısını ver” derse Allah o musibeti alır ve mutlaka daha hayırlısını verir."