2 gündür karnım çok gergin normaldede gerılıyordu hamılelıgımın başından beri ama dünden beri bir gerılme hıssı var aureklı sert. Kızlarımı hıssedıyorum çok şükür kıpır kıpırlar ama bu haftalarda boyle gerılmek normal mı acaba? Ağrım sızım yok çok şükür. Büyüyorlar mı acaba ondan mı boyle oluyor?