Yarın 40 haftalık olucaz inşallah ama hala gelen giden yok yarında kontrolümüz var üniversite hastanesine gidiyorum doğurmak istiyorum artık sancı yok su yok nişanım gelmedi kaç cm acılma olduğunda alıyorlar doğuma yada illa suyumun gelmesi mi gerekiyor bilgisi olan var mı