Asli47 mercimekveannesiiii Ben mardinde yaşıyorum ama Diyarbakırda yaptırmanızı tavsiye ederim yarın size doktor ismi verebilirim
Esrabahar mercimekveannesiiii Diyarbakır’da Ece Öcal çok iyi kesinlikle cokda güzel bakiyir imkanınız varsa ona gidin
Aybike123 mercimekveannesiiii bende devlet hastanesinde Kenan bey e gittim iyi bir doktor fakat çok kalabalık sadece 5 10 dakika arası bakabiliyor. İmkanınız varsa Diyarbakır a gidin