Merhaba kızlar 👧🏻 bebeğimde 30. Haftadan beri plesenta yaşlanması var zaten kiloyu az alıyor ☹️ Üstelik suyum da azalmış ama nts de 40’larda çıkıyor sancı sanırım açılmam da yok ☹️ Gün aşırı nts için gidiyorum 38+3 olduk ama doktorum normal doğum yanlısı sezeryan yapmak istemiyor ama benim gerginliğim gün ve gün artıyor hayırla kavuşmak istiyorum hareketleri azaldı suyu az plesenta yaşlanması arttı sürekli yürüyorum hurma yiyorum merdiven inip çıkıyorum doğum başlatan video diye Bişey geziyor burda onu yaptım bana mısın demiyor 😃 gelmeyince gelmiyor galiba eğer 3 güne sancımla gitmezsem suni sancı vericek burda hiç kimse suni sancıya olumlu yorum yapmamış çok mu kötü Bişey bu suni sancı kızlar yaaa ? Kötüyse ben başka ne yapabilirim sancım getirecek öneri sunun bana ☺️