ikramomm benim maalesef pozitif çıktı 4. günüm, göz yaşarması, burun akıntısı dışında bir belirtim olmadı koku tat yerinde , ateş bile olmadı klasik nezle belirtileri var yeni varyant böyleymiş ama hızlı yayılıyor izole etmek dikkat etmek önemli . Babam öğretmen ona da çocuklardan bulaştı o da bana bulaştırdı ne yazık ki …çok hızlı yayılıyor