Polenpolen52 Cemileyavuz01 evet canım normal , daha dur bakalım nerelerın agrıcak , ılerkı haftalarda da rahımde kasıkta agrı olacaktır, kanama olmadgı surece sorun yok dıyor doktorlar
IlknurSrz Cemileyavuz01 ayyyy bende de oluyor 5 haftalık hamileyim değişik bir baskı hissediyorum neden oluyor acaba