Meleekk ZuleyhaaBC ayy hayırlı olsun. Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🥰ben de 38+2 yim tık yok 🤭
ZuleyhaaBC Tugcevemercimek başta biraz korktum ama çok şükür iyi geçti zaten yavrunu kucağına alınca herşeyi unutuyorsun 🥰
Zeynep266 ZuleyhaaBC bende 38+1 deyim artık doğurmak istiyorum nasıl hızlandırabilirim sence ödem doluyum da bir an önce doğurmak istiyorum 🙄
ZuleyhaaBC Zeynep266 bol su iç gün içerisinde de hareketli ol yürüyüş yap dans et spor yap temizlik yap hepsi işe yarıyor kuzum