Kızlar merhaba. 17 haftalık hamileyim. 1 haftadır geçmeyen karın ağrılı ishalim var. Gecede karnımn ağrısıyla gidiyorum tuvalete. Şuan şehir dışındayım doktoruma da gidemiyorum. Sizce bi sorun var mıdır. Annem patates haşlayım ye diyo 1 hafta sonra gidersin diyo. Sıkıntı olur mu ya acaba