SKzlkaya izine ayrılınca rapor alıyosnz doktordan onu şirketinize teslim ediyosnz muhasebeye, sonra doğum yapıyosnz doğumda da rapor alıyosunz o raporu da aynı şekilde muhasebeye verince işlemler başlıyo bi süre sonra da ptt ye paranız parça parça yatıyo e devletten takip edin bazen sms de geliyo sonra gidip çekiyosunuz