Emirinannesiiiii Kizlar akademi Hastanesi’ne gitmeyi düşünüyorum gidip memnun kalan veya kalmayanlar yorumları yazabilir mi ??
esgun Sabiha hanıma gitmiştim ilk haftalarımda. İyi birine benziyor ama çok sakin sormazsan hiç bişey söylemiyor maalesef. ben çok meraklıyım ilk gebeliğim ve sürekli bana bişeyler anlatsın bilgi versin istedim o yüzden bıraktım onu.
Emirinannesiiiii esgun bnde Sabiha hanıma gitmeyi düşünüyorum da çok kararsız kaldım evime yakın olmasını isterim hastanenin o yüzden bu hastaneyi dusndm
esgun Emirinannesiiiii deneyin belki siz memnun kalırsınız 🥰 benm memnun kalmama sebebim söylediğim gibi. Belki sizin için bu sorun olmaz