Esrali61 evet canm 20.haftadan beri sırt üstü hic yatmadim nefes darlığından doktor 25e kadar yatabilirsin desede yatamadim ama simdi 28den sonra karnım daha cok büyüyünce yan yarken karnım acıyomus gibi geliyo benim sorunum o 😊 sırt üstü yatmak imkansız zaten benim icin 20den beri 😊 belimi rahatlatmak icin bile uyanikken 5dk bile uzanamiyorum hemen migdem bulaniyo. Karnim cok büyüdüģü icin yan yatarken bebegin uzerine geliyomusum gibi hissediyorum 😊