Gzmlerce Benimde 20. Haftamda 2,7 ye düşmüştü, kadın doktorum hemen hastaneye sevk etti yatışım verildi.. testler, kanlar falan alında onların sonucuda çıkar çıkmaz Serklaj (dikiş) atıldı. Bir buçuk ay sadece lavabo ve duş için ayağa kalktım, yemeğimi bile yatakta yedim evin tûm işleriyle ve yemekle eşim ilgilendi. Şimdi 28 haftalık olduk son iki haftadır işte yavaş yavaş kalkıyorum, yemek hazırlıyorum bazen.. bazende bir iki bulaşık yerleştiriyorum yani küçük küçük işler yapıyorum ama dinlene dinlene. Dün mesela yaptım bugün hiç kalkmıyorum bu yüzden. Sizde çok dikkatli olun 😔 rahim ağzınız açılmış nrdeyse bol bol dinlenin kalkmayın, bir kaç ay böyle idare edin sonrasında bir kaç hafta erken gelsede bir şey olmaz zaten inşallah 🤲🏻💐