Sevimlianne_adayi 30-35 günde oluyorum çatlama iğnesi olalı 15 aşılama olalı 13-14 gün oldu bugün baş ağrısı göğüs hassasiyetim başladı ve ilaç olarak duphaston kullanıyordum bugün son gün testler hala negatif 😡benim gibi başına gelip pozitif gören oldu mu
Esku Sevimlianne_adayi canım moralini bozma sakın göğüs hassasiyeti adet belirtiside olabiliyor 15. Gün de kesin kanda çıkar gebelik olup olmadığı
Sevimlianne_adayi Esku canım normalde benim göğüslerim adet olduğumda ağrır badem öncesi olmuyor bende
Bfduam Sevimlianne_adayi canım sanki pozitif test gördün diye okudum az önce, hatta tebrik edecektim, değil miymiş?
Sevimlianne_adayi Bfduam pozitifti canım 31 aralıkta yaptım çatlama iğnesi olalı o zaman 13 üncü gündü pozitifdi dün yaptım negstif bugün yaptım negatif sabah tekrar yapacağım bakalım çok fazla göğüs hassasiyetim var
Bfduam Sevimlianne_adayi şu yanılmalar yok mu insanı irrite eden. Dur bakalım inş yarın ne olacak, hayırlısıni dileyelim.
Sevimlianne_adayi Bfduam aynen öğle canım ya yarın sabah ilk idrar ile yaparım onda da toka zaten daha da yoktur
nese_gocuk Sevimlianne_adayi aşılama yaptırmadım ben ama çatlatma iğnesindeen 16.gun sonra pozitif gördüm tam regl günümde
Sevimlianne_adayi nese_gocuk benim regl saha var da akıntım ve göğüs hassasiyetim var sabah yaptığım teste sanki hayali çizgi var gibi şimdi kan vericem orda da negatifi görürsem rahatlarım