NilayYp Adana’da algomed’e giden var mı muayene ücreti,ve doğum ücreti ne kadar olmuş,Çarşamba gideceğim ama ona göre kendimi ayarlamam lazım🥺
Elizbsra01_ NilayYp özgür beyin 150 muayene ücreti sigortasız 250 doğum da 3000 sigortasız ne kadar bilmiyorum ama doğumunu
NilayYp Elisa01 olur canım Rabbim izin verirse gidecem bakalım neyle karşılaşacam acaba,siz ne zaman gideceksiniz,birde hangi doktora gidiyorsunuz ?
Elisa01 NilayYp ben Gülşah hanıma geleceğim şuan şehir dışındayım iki hafta sonra ona gitmeyi düşünüyorum
NilayYp Elisa01 gittim kuzum gittim,sigortalı doğum ücreti 3000 lira olmuş sigortasız 4500,muayene ücreti de 150 olmuş ama ben eda hanıma gidiyorum o hala 120 lira değişmezse tabi,ama kendisine öyle yapmışlar karşı çıkınca
Elisa01 NilayYp Gülşah hanımın muayene ücreti de mi 150 TL acaba 🤔 bu arada kaçıncı haftadasın ve bir daha ne zaman gideceksin 😂
NilayYp Elisa01 bence 150dir kuzum çünkü özgür bey falan 150 ya Gülşah hanımda bildiğim kadarıyla sonradan geldi oda 150 olmuştur,benim 35+5 gün aldım gittiğimde işte doğuma kaldı Rabbimin izniyle 18 gün😀sen kaçıncı haftadasın
Elisa01 NilayYp bende 29. Haftadayım kuzum 38 demi alıyorlar bebeği 🤔 bu arada 30. Haftadan sonra kaç haftaya bir çağırıyor
NilayYp Elisa01 Rabbim varya bian önce günlerinin geçmesini nasip etsin İnşALLAH🤲🏼❤️30dan sonra her iki haftaya bir çağırıyorlar nst bağladıkları için kuzum
NilayYp Hasanbbek evet canım öğrendim,tabi bütçeye göre değişiyor ama bana açıkçası diğer hastanelere göre fiyatı gayet normal geldi çünkü başka yerlerde daha fazla istiyorlar🤦🏽♀️