Frnrhf 26 haftalıksan şöyle 3d 4d ultrasonu olan bir doktora git özelde farkı anlayacaksın. 27 haftada gittik aradım ultrason cihazını sordum şaka gibi 3d 4d varmı dedim evet dediler ki genelde birçok özel ve devletn 2ddir. Bebeğimin yüzünü net ve detaylı gördüm çok güzel melek gibi biriciğim. Eşim diyorki şimdi baba olduğumu anlıyorum sürekli bi kağıt gösteriyorum ama ne el belliydi ne ayaka ahahahh 😂😂