Sudenuur006 İlk gebeliğimi öğrendikten sonra kullanmaya başladım fakat mide bulantısı başladıktan sonra bıraktım sizce geri başlamalımıyım güzel anneler ? 🥰
iremss Sudenuur006 12 haftaya kadar kullanılmalı kullanmaktan vazgçtiysenzde yerini tutmaz ama mutlaka folik asit içeren besinleri terch etmenz lazm
Didemkrgi Sudenuur006 bende içemedim 8 tane içtim sadece zaten gebeliği 6. Haftamda öğrendim 🤷♀️ Rabbim sağlıklı evlat versin inşallah
Dbs17 Sudenuur006 ben gebelikten 2 ay önce başladım. Şuan 19. Haftadayım ve doktorum doğuma kadar içeceğimi söylüyor. Bence hemen başlamalısınız.
Sudenuur006 Duy_gu 7 haftalık olduk bugün kuşum ama mide bulantısından dolayı hiç bir şey túketemedigim için kullanamıyorum napabilirim acaba
Duy_gu Sudenuur006 anlıyorm canım benimde çok bulantım oluyordu pirilam kullandım aynı zamanda bulantıyı yok ediyordu kullanabiliyor dum folikasit
Gulsurmeli Sudenuur006 Çok iyi yapmışsınız beyin omurilik sinirleri üzerinde çok faydası bulunan bir vitamin 12. Haftadan sonra kesiyolar zaten genelde ve lütfen doktorunuza sormadan bir daha hiçbir vitamini kesmeyin. 🥰