Melihadur Çok şükür artık evdeyim nereden başlasam bilmiyorum o kadar zorlu bir süreç atlattım ki bu iznimi nasıl değerlendireceğimi bile bilmiyorum yardım edin
neslican0644 Melihadur doğum çantan ve bebek odası felan hazırsa yapacağın bişey yok. Beslenmene daha özen göster bolca da dinlen canım 😀
iremss Melihadur önce bebek ve senin eksiklerini al sonra onlarn yıkama yerleşme faslı en son da evi toparlama işin kalır haftanz ileri muhtemelen hastane çantası falan toparlamanz da sizin için iyi olr
Melihadur neslican0644 doğum çantam hazır değil bebek odamız hazır zaten ikinci çocuğum çok şükür eksik olarak çok birşeyimiz yok ama kafam karmakarışık
neslican0644 Melihadur o zaman liste hazırlayıp alışverişini yap güzelce yıka ütüle hazırla 🙂 onlar hazır olsun ki aksi bir erken doğma durumunda hazır olsun. Kensini yormadan dinlenerek içine sinerek hazırla. Sağlıkla gelsin bebiş