Zeyzey97 Merhaba kizlar ikinci sezeryanim olucak. Ozelde dogum yapicaktim ama maalesef cok pahalı umraniye devlet hastanesinde sezeryan olmus arkadaşlar varmi doktor onerirmisiniz?