Kızlar bu sabahtan beri kasıklarımdan ayaklarıma kadar ağrım var resmen sanki 500 km yürümüşümde öyle olmuş gibi. 17 haftalık hamileyim kanamam yok ama beyaz akıntım var sizce nedir başına gelen var mı? Akşama acile gitsemmi diye düşünüyorum ama çok kalabalık ondanda korkuyorum