Kadını muayenemi ettiniz nasıl normal diyebiliyosunuz ya sizinki normal oldu diye canım kesinlikle doktora git her zamn en iyisi budur ya normal degilse buradaki yazanlrn ne kadr umrunda olur bak sana örnek vereyim bende vajinada batma vardı ilk gebeliğimde hiç bir sorun teşkil etmiyordu ama şimdi yine var ve bu seferki rahim kısalması başladığından oluyormuş buraya kim vajinamda batma var yazsa normal diyo çoğu ama her gebelik farklı lütfen riske atma canım normal bile olsa bunu doktordan duy