Merhaba arkadaşlar bebegim 4 ay 5 günlük bu gün sağlık ocağında aşısı yapıldı bebegimin. Kızım üç gündür iştahsız mamasının en fazla yarısını içiyor, bu durumu ebeye anlattım tadımlık olarak ek gıdaya başlaya bilirsin dedi. Yoğurt ve meyve olarak tadımlık başlarsın 5.ayında da tadımlığın miktarını artırırsın dedi. Bilemedim simdi bana daha çok erken gibi geldi. Aranızda bebeğini 4 aylıkken ek gıdaya başlatan varmı?