Pemberuya kesinlikle oyle zaten herkesde yumurtlsma donemi farkli yok 11i yok 14u hikaye kimi bayanlarda adet bitimiyle baslar bazi kisilerde adetin son gunu olur bazilarinda adet bittikten bi iki gun sonradir bunuda kendimizi gozlemleyerek anlayabiliriz. Bize dayatmislar yok adetten su kadar sonra yumurtlama diye 😅sonrada niye cocuk olmuyo diye dusunup duruyoruz. Bide ovulasyon testi alip bide oyle takip etcem ben 😅 suan beklemedeyim carsamba adet gunum bugun oyle heves edip test yaptim tek cizgi ama o bile silik cikti 😅😅