İlk kızım da iştahsızlık ve bel ağrısı olmadı, mide bulantısı hic yaşamadım. İkinci bebeğimde kız, aşırı bel ağrısı ilk haftalardan itibaren,ve ilk 4 ay iştahsızlık kilo kaybı, mide bulantısı olmadi. Ben farklılık olduğu iicn acaba erkek mi diye düşünmüştüm tutmadi😁 çin takvimi de tutmamisti bende. Her iki gebelikte tatlı tuzlu ekşi acı hepsinden yedim, ayrım yoktu. Bununla da alakalı olduğu düşünmedim. %50 şansımız var buna karar verdim😂