Edain Kizlar yumurtlama günümde hiç gün aşırı değerlendirdik o 10 gündür regl olcak gibi ağrım var şişkinlik var kasıklarımda bel ağrım var adetime 7 gün kaldı acaba tutmuştur belirti olabilir mi bunlar
poncikveannesii Edain olur yada olmaz demek sonucu değiştirir mi bilmiyorum bunu kimse bilemez çünkü aynı belirtiler oluyor olur desek umut vermiş olacaz
Denizyildizii Edain çok erken adetinizi bekleyin. Tutmuştur yada turmamıştır demek imkansız. Hakkınızda hayırlısı olsun ♥️
poncikveannesii Edain yumurtlma gününden eminseniz testte çıkar ama bir iki gün daha bekleyin tavsiyem
Mihri-balim_ Canım olabilir ,olmayadabilir çünkü ikiside adet olcakmis gibi his veriyor adetinin geçmesini beklemen en iyisi