Sedaaaa2 Hiç o cubugu gormedim bılmıyorum Allahımda yaşatmasn çok merak edıyorum inşallah yapmıyorlardır ya 😂
PrensesAnnesi4 Sedaaaa2 Aynen ya bende cok merak ediyorum hic test yaptirmadim dogumdan degilde o cubuktan korkuyorum 😅
Blossom Sedaaaa2 Normalde zaten aniden olduğu için test bekleyecek zamanları olmuyor 😄 Ama sezaryen planlı olduğu için önceden test alıyorlar.