SuRam Ilk hamile oldugumu öğrendigimden beri eğitim arastirmaya gidiyorum Rabbim nasip ederse dogumuda orda yapmayi düsünüyorum.
Bahar_93 Melikeeral ben ender beye gidiyorum çok iyi doktor ama dogum konusunda kararsızım özel de mi devlette mi diye
Melikeeral Bahar_93 özellerde de fiyatlar artmış sanırım yılbaşından sonra. Benim ikinci doğumum olacak nasip olursa ama bi sabit doktora gidemedim yani arayıştayım 21 haftadayız😊