Aycicegim
Yaaa doktora yazdık devamı geldimi dedi hyr dedim ağrın sancın varmı dedi hyr dedim devamı gelirse iletişime geçin dedi iğnesi oluyormuş sanırım öyle dedi erken doğum için mi bilmiyorum ki 🤷♀️ ama birdaha gelmedi öyle ağrım vs de yok şimdilik gece ara ara bel ağrısı karnımın içi acıyor okadar geçiyor