Kizlar 37. Haftadayim bebek hareketleri çok fazlaydı. Artık sakinleşti geceleri rahatça uyuyabiliyorum. Ama bu sakinlik beni korkuttu Dr a gittim nst deki kadın uyuyor dedi kipirdatmaya çalıştı. Dr dediki uyurken bile kipirdiyormus sen hissetmedin hrlde. Ancak hala kuruntu yapıyorum. Sizde de hareketler yavaşladı mi