Gizemin-minnakI @Cemremm00 kovid misiniz ? 36. Haftadayım . Halsizlik vücut ağırısı öksürük Boğaz ağrısı gibi septomlar var . Moralim aşırı bozuk. Eşimi bekliyorum teste gitmek için . Kan sulandırıcı iğne değerlere göre veriliyormuş ama sonuca göre kadın doğum doktoruma yazıp kullanmak isticem sanırım . Çünkü Allah korusun pıhtı atmasından da korkuyorum .
Gizemin-minnakI @Cemremm00 çok geçmiş olsun . Bana pozitif çıkarsa şehir hastanesine gidip yatış yapabileceğimi söylediler . Siz evde misiniz ? Açıkçası son haftalar olduğu İçin daha çok korkuyorum.
Cemremm00 Ben evdeyim eklem ağrılarım çok fazla öksürük vs ama dediğiniz gibi son haftalar oldugu için çok korkuyorum ya erken gelirse diye çünkü kendi doktorumla Doğum olmayacak bilmediğim yerde de doğsun istemem tabi 😞