Tgrafii Erken gebelik testi yaptım ancak yine negatif çıktı ama sancım ve kasılmalarım oluyor sanki içimde farklı bu duygu var bılmıyorum ne yapılan acaba olmamış olabılırmı yada daha zamanımı var kan testi yaptırmalımıyım
Deletedmon72737 Tgrafii benimde oyle oluyordu acile gittim kan ve idrar verdim enfeksiyonm varmış ilaç verdi 2 3 sefer kullandm birktm ilacı
Meryemcelikaliyeva Ben kan testi de yaptırmıştım negatif sonuçtu ve 1,5 ay sonra çıktı farklı olduğumu biliyordum ana testlerde negatif çıkıyordu .Mayısda hamıle kaldım Temmuz’da öğrendim
Kymetnur Ben de aynıyım inan. Sat 8 Aralık. Hala regl olmadım. Döngüm 21 gün PCo var bende. Ama bu ay farklı hissediyorum. Dün kan verdim 1.2 testler negatif. İnşallah bizim de arkadaşın olduğu gibi olur yaa 🥺
sadett Kymetnur Benimde sat 8aralik . 28gunde bir oluyorum . Bugün betama baktırdım negatif Adet günüme 3 gün var . Sizce 3.5 gün sonra pozitif olur mu?
Kymetnur sadett ah aynı zamanda olmuşuz bekleyişimiz aynı. Ben çarşamba günü sağlık ocağında kan vereceğim tekrar. Hani bi umut belki vardır. O kadar çok yazı okudum ki. Negatif çıkıp geç döllenme olan çok olmuş
Elif_8 sadett bende de kasık ve karın ağrısı vardı adet olacakmışım gibi ve akıntım vardı bir heves betama baktırdım negatif çıktı bugün reglime 2 gün var bende bir Umut belki olmam geç döllenmedir diye adeti bekliyorum
Meryemcelikaliyeva 0818 vallah neden öğle oldu anlamadım bende hatta doktorlar ilk hamile olamazsın tüp bebek falan dediler ki o zaman hamileymişim çok şükür 33 haftalık hamileyim ve düğünümden 3ay sonra hamile kaldım 🤔🤔
Meryemcelikaliyeva 0818 amin inşallah gönülden diliyorum Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏼 🙏🏼🙏🏼
Tgrafii Amin inşallah her kadına anne olmayı o heyecanı nasip etsin bende beklemedeyim inş hayırlısı haberler alırız hepimiz
Meryemcelikaliyeva Kymetnur amin inşallah kızlar 🙏🏼🙏🏼🙏🏼 Bide ovelyasyon testi aklınızda bulunsun hasas testler var