Glsmhr Merhaba arkadaşlar 35+1 hafta oldu 1 haftadır arada bir yani günde 1 kere gibi vajinada aşırı derece bişey batıyormuş gibi oluyor içerden bi anda zıplıyorum batma olunca size de oluyor mu açılma mı olur acaba sancı yok
3mlek2bebkannesi Glsmhr dktora gözük canm ben oğluma hamileyken olmuştu muayenede sıkıntı çıkmadı ama şimdi yine oluyo normaldir yine diye rndevu günümü bekledim kısalma başlamış 25 mm düşmüş igne ve progestan başladık canm
Rabiasaglam Ben bugün muayene oldum canım bebeğin ayakları vajinada aşağıya doğru yani batma oluyo dedim olur dedi ayaklarını hareket ettikçe o hissi yaşarsın dedi senin ki de eğer ayak aşşağıdaysa hala dönmediyse ondan olabilir