Edaaa7166 26 haftalık gebeyim karnımın çevresi ve yanları aşırı ağrıyor belimden falan oturamıyorum yardım eder misiniz sizde de oluyor muuuuu 😔
bbestw Edaaa7166 ay aynı postu açacaktm nerdeyse karnının yanları ağrıyor dimi ?? Enfeksyn var bende acaba ondan mı
Edaaa7166 bbestw ya bilmiyorum bugün gittim inanılmaz bir ağrım var dedim nst bağladı sancı yok olur dedi enfeksiyon falan olabilir demedi acaba büyüyor mu ki
bbestw Edaaa7166 büyüyorda olabilir canım biz patlamak üzereyiz artık doktorun bi sıkıntı görmediyse karnın genişlediğindendir
Sehererkull Benimde agriyor ozellikle ayakta durunca karnimin yanlari sanirim gobislerimiz büyüdügü icin herhalde ☺️