Kızlar selam 13 haftalığım dün ikili tarama sonucum cıktı. Ense kalınlığı 1.6 cıktı. Hem trisomi hemde down sendrom riski cutoff değerin altında görünüyor buda iyi. Ama biyokimyasal risk yüksek çoktı. Yani kan değerlerim yuksek cıktı doktor şüphelendi ben ağlamaya başlayınca kesin tani değil bir şüphe dedi. Ve beni perinatoloji bölümüne gönderdi, dünden beri kendimde değilim ağlamaktan helak oldum yemeden kesildim. Hersey Allah'tan kabulümüz ama içim acıyor. Sizce ense kalınlığı iyiyse kan değerlerinden korkmalı mıyım? Bugün Koşuyolu Medipole gidicem orada uzmanı varmıs bölümün ne olur dua edin😭