Mom6545 16+4 haftalık hamileyim sağ kasığımın üstü ağrıyor oturamıyorum tuvalete bile çıkamıyorum ayağımı basamıyorum ağrıyor diye normal mi? Yaşayan oldu mu bunu?
Funday35 Mom6545 Geçmiş olsun bende 18 haftalığım kasık ağrısı olur ama bacağınızı kadar vurmasını anlamadım biraz şiddetli mı ağrınız acaba ?
Mom6545 Funday35 ya şiddetli değil ayağımı bastığım da oturduğum da gayet net hissedilir bi ağrı giriyor sonra düzeliyor uzandığım da falan bi sıkıntı olmuyor
Funday35 Mom6545 Benim kalçam ağrıdığı zaman öyle oluyordu yürüyemiyordum içiniz rahat etmiyorsa doktorunuzla görüşebiliyorsanız sorun olmazsa belki aynı şeyleri yaşayan biri çıkar pek önemli değildir diye düşünüyorum ben ☺️