Drn34 bişey olmaz ya. Ben ciğer de doğradım çıplak elle tavuk da yıkadım kestim,ete de elledim 🤭😂😂😂😂 bakalım bebiş nasıl doğacak. Valla leke yapıosa yandık. Ben inanmadığım için hiç sakınmadım. Nar çilek vs de leke yapar diolar. Hep yedim herşeyden 😃 hayırlısı artık 😂