Kızlar 5+6 oldum bugün . Herhangi bir ağrım yok ama kahverengi akıntım oldu yine. Tehlikeli olsa rengi kırmızı olurdu dimi ve ağrılı olurdu? Eşim şuan gelemiyor o yüzden doktora yalnız da gitmek istemiyorum bi yandan korkuyorum adetim geçeli 10 gün oldu normalde.. henüz keseyi görmeye gitmedim ama betama bakıp hamilesin dedi yani doktor gördü bi kere beni. Ama şuan ne yapacağım bilmiyorum 😖😖😖