Merhaba arkadaşlar bebeğinin kalp atış hızı düşük olan varmı normalde 110 120 arası atması gerekirken benim bebeğimin 70 80 arası atım yapıyor ve bu hiç sağlıklı ve doğru değilmiş hamileliğimin 5. Ayında öğrendiğim bu durumla daha önce bunu yaşamış olan şuan yaşayan veya çocuğunu bu şekilde doğurmuş olan kişilerden bilgi almaya çalışıyorum bilgisi olan var mı