sonucumu sizinle de paylaşmak istiyorum çünkü burdan çok büyük dualar aldım bebeğimin beyninde iki tane kist görülmüştü cok kötü günlerdi. down sendromlu olabilir vs dendi. kan vermiştim 3 hafta önce ve az önce sonuclarımı aldım cok sükür temiz cıktı. allah oğluma dua eden herkesten binlerce kez razı olsun cok mutluyum bundan sonrası icinde insallah sıkıntısız geçer doğum sürecim ve hepimiz icin. amin🤲🏻🥺🧿