Mayıs da düşük oldu kendiliğinden sonrasinda ekim ayında hamile kaldım ama dış gebelik olduğunu öğrendim mtx igne kullandim degerler yukselince kürtaj olmak zorunda kaldim doktor 3 4 ay korunma yöntemini söyledi ve bu ay son bir dahaki ay kontrole gidecem ve korkuyorumda tekrar aynı şeyleri yasamaktan Allah herkese nasip etsin inşallah ♥️