knkucukhasan
Kızlar herkese merhaba👋👋 gebeliğin daha başındayım,ilk gebeliğim 6*5 deyim.doktoruma iki gün önce gittim kalp atışlarını doyamadık.halbuki bir önceki kontrolde duyabilirsiniz demişti doktor..siz kaçıncı hafta da duydunuz acaba??birde boş gebelik olabilir mi o ihtimal de beni korkutuyor...sanırım hep en kötü ihtimali düşünüyorum...
Gulsummmsen
7+4 duyduk canım sende duyarsın merak etme
Bayanminyon07
Biz 5. Haftada keseyi gördük 6+1 de kalp atışını duyduk ama herkesin aynı olmayabiliyor canım kalp atışını 10. Haftada bile duyan var sıkıntı yapma için rahat olsun