Minikbirkalpp Kızlar 25.haftadayım benbeğim hala yukarıya cıkmadı doktor bu gibi durumlarda sezeryan doğum olabılecegını söyledi ama son haftalara kadar yukarı cıkıyor %95 dedi bu durumu yaşayan varmı