Kızlar 27+3 olduk Allahın izniyle hamdolsun🙏🏻 ben hareketlerini biri sağ üstte diğerini kasıklarımda hissediyorum ama kasıklarda hissettiğim çok az yani günde belki bi kere falan o da seyirme gibi diğeri maşallah iyi ama kafam kasıklarda olanda yani niye böyle anlamıyorum bir de sizin göbek büyümesi ne durumda ya ben hiç ikiz hamile gibi değilim kilolu da olunca belli olmuyor bol da giyince sanki normal göbek gibi ben anlamadım bu işi😒