Canim 0-3 ay al ilk zamanki kiyafetlerini bence cok fazla yenidogan alma cunku hemen buyudukleri icin cok kullanamiyorsun. Bez de ilk basta cok alma bi 30 lu al dene bebegine belki pişik yapacak iyi gelmeyecek çok alirsan elinde kalır her bez her bebege iyi gelmiyor çünkü