Cokomik Merhaba arkadaslar 5 li hastane cikisi aldim hemsire ilk vermek icin ama birde isimli almak istiyorum sizce yine 5li almak mi mantikli yoksa 11 li mi isimli daha sonra hatira olarak saklayacagik icin 11 li mantikskz mi olur dusuncelerinjz neler
Birgul Cokomik ben 5’li çıkışları kullanışlı bulmadım, bana alt üst takım içine atlet zıbın üstüne yelek falan daha kullanışlı geldi. 11’li olabilir bi tane içinde hersey olduğu için daha iyi oluyor bence.
elfmoom Cokomik ben ilk doğumhane çıkışı batacağı için basit bir 5li vereceğim. sonrası içinde sade bir 10 lu çıkış aldım. ama siz isimlileri beğeniyorsanız bence yaptırın, içinizde kalmasın🥰🙏🏻
Azrosum Canım ben ilk bebegimde 11 li aldim ama hepsi kullanilmiyor bence 5 li yaptir tulum sapka eldiven battaniye önlük yeterli oluyor ikinci bebeğimde ben öyle yaptiracagim. Alt üst takim da oluyor ama tulum daha kullanisli oluyor ilk zamanlar
Cokomik elfmoom tesekkurler ❤ hatira olarak saklayacagim sadece cocuguma ait bisey kalsin istiyorum ❤