Gktgsy1922 Sancım çıktı nst de kaç gün içerisinde doğum gerçekleşir hızlandırmam için ne yapmam gerekir bilginiz var mı kızlar ?
begoscann Gktgsy1922 ohoo bende 3 haftadır çıkıyor 😂😂😂😂😂 bide azda çıkmıyor ama banamısın demedi 39 a giriyoruz
alparslanin_annesi Gktgsy1922 bi egzersizler var doğumu baslattiriyor resmen çoğu kişi de onayladı deneyip bende zaman yaklaşınca yapacağım canim internette yaz çıkar you tube den
alparslanin_annesi Tugbaysma gördüğüm kadarıyla 150 canim 100 üm ustunde olduğu için var diye biliyorum tabiki daha iyi bilebler vardır