Seymaben yok bacım tatlıysa tuzluyla alakası yok zaten vücudun emilimi 5 saat sürüyormuş yediğinde. Bebeğin karakteri ile alakalı. Ben de 25 artı 2 deyim kız bebek. Sabah Açken müthiş hareketli sonra ne yapsam öyle hareket etmiyor. Zaten hep kasıklarımda. Makat pozisyonunda. Öyle varlığını hissettiriyor sonra uyuyor herhalde. Genelde sakin hep kendini gizler, yüzünü kapatır. Öyle yani.. 22 23 de daha iyi hissediyordum. Buna da şükür. Normal yani korkma 😌😌