minigiminannesi03 ben 17sınde adet oldum adetın besıncı gunu kullanmaya basladım 5 gun kullandım gıttıgım gun yumurtan gec gelısıyo polıstık over oldugu ıcın 9 gun sonra tekrar gel dedı yarın gıdıcem tekrar iğnede vurmadı bana canım ama akıntım ve bel agrısı var bugunde arada sancılar gırıyo nıyeyse bılmıyorum