38 gun once genel anestezıyle sezeryan oldum sondayı amelıyat masasında taktılar .yukarı cıkmadan ısıtıp uyandırmışlardı hayal meyal hatırlıyorum.kum torbası vardı karnımda o canımı yaktı baya hemsırelede ıkıde bır gelıp karnıma basıyolardı.emzırırken hemsıre yardım ettı.ilk kalkıs cok kolay oldu basım donmedı hıc.agrı kesıcı ıgne yaptılar sureklı o rahatlatıyo agrıları.